www.lesnastraz.fora.pl
Forum klanowe

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

NPC - tropiciele i magowie - gotowe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lesnastraz.fora.pl Strona Główna -> Archiwum
Autor Wiadomość
Kaimes
Administrator



Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:15, 24 Mar 2009    Temat postu: NPC - tropiciele i magowie - gotowe

Mag

Elfy posiadające wystarczającą wiedzę i umiejętności do wyrobu leczniczych wywarów oraz maści. Utalentowani w niesieniu pierwszej pomocy. Na polu bitwy wspomagają zbrojnych prostymi czarami.

Ekwipunek:
- Długi sztylet wykuty przez elfich rzemieślników. Przydatny dla magów przy przygotowaniu bandaży etc. W ostateczności wykorzystywany do zadawania ran ciętych i kłutych, jednak magowie ci nie są przeszkoleni w walce z nim.
- Sierp - idealny do zbierania przydatnych ziół oraz ewentualnie walki - jednak, jak i w przypadku sztyletu, magowie nie są do walki sierpem przyuczeni.
- Bandaże, nożyce, igła chirurgiczna, nici, szczypce (wykorzystywane do zakładania opatrunków, zszywania rannych, drobniejszych zabiegów chirurgicznych).
- Woreczki zawierające zioła wykorzystywane do ważenia wywarów i przygotowaniu maści:
* leczenia i odkażania ran (uśmierzanie bólu, leczenie słabych zatruć i spowalnianie silniejszych).
* odstraszaniu uporczywych owadów
* trucizn (maści do smarowania grotów i ostrzy, powodujących osłabienie organizmu i spowolnienie reakcji).
- Lekka zbroja wykonana z wyprawionych skór zwierzęcych. Chroni doskonale przed chłodem. Do pasa przyprawione są woreczki z ziołami. Służy także do opisania swojej przynależności do danej kompanii i okręgu. Nie chroni dostatecznie przed bronią sieczną oraz pociskami.

Umiejętności:
- Pierwsza pomoc
- Znajomość zielarstwa na podstawowym poziomie

Czary:

- Orzeźwienie; czar ten powoduje krótkotrwałą, około godzinną regenerację sił, pozwalając przykładowo na nagły, szybki marsz grupy. Skutkuje późniejszą sennością.
- Kora drzewna; czar ten tworzy wokół wybranej istoty magiczną osłonę, chroniącą przed lekkimi, nie za szybkimi przedmiotami, jak kamień, odprysk cegły, drewniany kij czy rykoszet strzały. Nie ma szans ochronić istoty przykładowo przed ciosem miecza, bezpośrednim strzałem z łuku czy większym kamieniem. Skutkiem ubocznym jest obosieczność osłony - istota chroniona nie może użyć niczego, przed czym osłona go chroni.
- Uśpienie; czar ten na krótki czas, od kilku do kilkunastu minut, spowalnia przemianę materii u wybranej osoby. Przykładowo spowalnia to rozprzestrzenianie się trucizny, bądź ogranicza krwawienie, jednak ma swoje skutki uboczne. W przypadku ciężkiej rany lub bardzo dużego osłabienia organizmu może pogłębić stan, a nawet doprowadzić do śpiączki bądź śmierci.


Tropiciel

Elfy bardzo silnie powiązane z przyrodą, wychowane pośród natury. Nie poprzechodziły chrztu w walce, ale nabyły doświadczenia w swym fachu podczas wielu szkoleń i wędrówek po lasach, górach, nizinach. Znają swoje okolice, potrafią odnaleźć drogę, rozpoznać ślady zwierzyny i istot. Potrafią poruszać się cicho i po kryjomu, a także przeszli podstawowe szkolenie w walce.

Ekwipunek:
- Krótki łuk, wykonany przez elfich fleczerów.
- Lekki kołczan na szesnaście strzał, zakończonych zadziorami.
- Dwa długie noże myśliwskie wykonane w elfich kuźniach - lekkie i ostre, idealne do przebijania skór zwierząt i i stot, oraz do wynajdywania słabych miejsc w pancerzach.
- Dwie tubki z trucizną w postaci maści. Jedna tubka zawiera tyle ażeby móc nasączyć nią 10 strzał bądź oba noże. Trucizna powoduje zdrętwienie kończyny. Przy większych ilościach jest zdolna zabić. Trucizna z założenia ma paraliżować ofiary. Efektem ubocznym jest prócz paraliżu kończyny chwilowy stan otępienia.
- Kilka bandaży wraz z ziołami ból uśmierzającymi.
- Skórzana kamizelka, nie krępująca ruchów, pozwalająca cicho się poruszać. Chroni przed lekkimi ciosami, oraz ochrania narządy przed ciosami obuchowymi.

Umiejętności:
- Łucznictwo na średnim poziomie.
- Walka nożami na poziomie podstawowym.
- Znajomość pierwszej pomocy.
- Znajomość przyrody.
- Ciche poruszanie się i skradanie.
- Zwiad oraz znajomość traktów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kaimes dnia Wto 0:42, 31 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Firrero




Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:51, 26 Mar 2009    Temat postu:

// Nie chcę nikomu "wtrącać się" w robotę, ale może ten post pomoże w tworzeniu lepszego opisu druidów-medyków.//

Druid-medyk

Elfy posiadające wystarczającą wiedzę i umiejętności do wyrobu leczniczych wywarów oraz maści. Utalentowani w niesieniu pierwszej pomocy. Na polu bitwy wzmacniają wojowników swymi zaklęciami wzmacniającymi ich wytrzymałość oraz łuczników poprawiających ich celność. Zwykle trzymają się w zwartych grupach, chętni do medycznej pomocy. Zaznajomieni w wytwarzaniu trucizn na potrzeby łuczników.

Ekwipunek:
- Długi sztylet wykuty przez elfich rzemieślników. Przydatny dla druidów przy przygotowaniu bandaży etc. W ostateczności wykorzystywany do zadawania ran ciętych i kłutych.
- Sierp - idealny do zbierania przydatnych ziół oraz ewentualnie podrzynania gardeł. Pomocny przy wykonaniu mikstur.
- Bandaże
- Woreczki zawierające zioła wykorzystywane do ważenia wywarów i przygotowaniu maści:
* leczenia
* gaszenia pragnienia
* odkażania ran
* odstraszaniu uporczywych owadów
* wszelakich trucizn
- Lekka zbroja wykonana z wyprawionych skór zwierzęcych. Chroni doskonale przed chłodem. Do pasa przyprawione są woreczki z ziołami. Służy także do opisania swojej przynależności do danej kompanii i okręgu. Nie chroni dostatecznie przed bronią sieczną oraz pociskami.

Umiejętności:
Elfi druidzi świetnie poruszają się po lesie dzięki znakomitej znajomości roślin rosnących na terenie cesarstwa. Swoimi zaklęciami niosą niezbędną pomoc w czasie walki. Dzięki magii poprawiają skuteczność oddziałów na polu bitwy (przywracają siły, pomagają w skupieniu). Głównych ich talent leży w leczeniu rannych jednostek podając im odpowiednie zioła. Znając właściwości roślin potrafią także wytwarzać trucizny, które skutecznie paraliżują i odurzają wrogów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaimes
Administrator



Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:09, 26 Mar 2009    Temat postu:

Pozwoliłem sobie poprawić błędy ortograficzne w tym opisie.

Sam opis jest dobry, przydałoby się jeszcze tylko krótkie określenie tych czarów - nazwa, moc. Przy pamięci, że mają to być jednostki słabe, głównie medycy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rua-ik




Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Szeolu?

PostWysłany: Czw 18:05, 26 Mar 2009    Temat postu:

Swoją drogą gaszenie pragnienia to takie dziwne coś..

Lepiej było by odnajdywanie źródeł wody.. ale to imo jest..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Firrero




Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:57, 26 Mar 2009    Temat postu:

Co do błędów to przepraszam... pisałem to dziś będąc w szkole i dziwnym trafem mozilla nie podkreślała mi błędów... dlaczego? nie mam pojęcia. Przepraszam.
Gaszenie pragnienia... mięta, gorzkie owoce... można uznać, że niejako zatrzymują pragnienie. Jeśli uważacie to za błędne zawsze można skreślić. Jestem otwarty na poprawki, zmiany, nawet pisanie tego od nowa Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rua-ik




Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Szeolu?

PostWysłany: Czw 19:50, 26 Mar 2009    Temat postu:

Ach.. Może inna wersja mozilli? U mnie w szkole są angielskie XD No ale racja.. Trzeba mniej więcej wyjaśnić jak rzekł Mości Kai..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaimes
Administrator



Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 2:54, 27 Mar 2009    Temat postu:

Zedytowałem opis magów i zamieściłem jako gotowy.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kaimes dnia Pią 2:54, 27 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaimes
Administrator



Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:42, 31 Mar 2009    Temat postu:

Zająłem się już tropicielami - projekt skończony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lesnastraz.fora.pl Strona Główna -> Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin